Reklamačný poriadok | iHRYsko - spoločenské hry pre deti a dospelých

Reklamačný poriadok

Reklamácie

Poškodenie počas prepravy prostredníctvom Slovenskej pošty

Postup pri poškodení, alebo úbytku obsahu poštovej zásielky je stanovený Poštovými podmienkami - Základné poštové služby, čl. 42.
Pošta prijme reklamáciu len vtedy, ak je uplatnená
a) pri dodaní poštovej zásielky,
b) v časovej lehote dvoch pracovných dní po jej dodaní.
V prípade podľa písm. b) reklamujúci musí predložiť poštovú zásielku v tom stave, v akom bola dodaná.
Reklamovať je teda nutné na pošte adresáta, pričom je nevyhnutné celú zásielku vrátane obalu predložiť pošte na prešetrenie a zistenie možných príčin škody a nárokov na náhradu škody.

Pri doručení prostredníctvom Slovenskej pošty odporúčame rozbaliť balíček vždy za prítomnosti doručovateľa. Zákazník musí spísať s poštou reklamačný protokol. To je nevyhnutná podmienka, aby sme mohli reklamáciu o poškodení počas doručenia Slovenskou poštou uznať. Bez reklamačného protokolu nemá zákazník nárok na nový tovar.

Závady tovaru

Záručná doba začína plynúť odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu. Predávajúci poskytuje záruku za kvalitu a úplnosť dodávky. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak. Záručna lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Záruka sa vzťahuje len na výrobné závady.

Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné závady. Prípadné závady je kupujúci povinný neodkladne hlásiť dodávateľovi. Za závady spôsobené prepravcom dodávateľ neručí.

Postup vybavenia reklamácie

Kupujúci zašle chybný tovar na reklamáciu prepravnou službou - na vlastné náklady - na adresu predávajúceho. Balík musí byť označený viditelne “REKLAMÁCIA” a obsahovať: Reklamovaný tovar, kópiu nákupného dokladu, podrobný popis závady a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo.). Tovar, ktorý bude zaslaný na náklady predávajúceho, nebude prijatý! Spiatočnú cestu (po vybavení oprávnenej reklamácie) hradí predávajúci. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar na náklady a riziko kupujúceho zaslaný na jeho uvedenú adresu.

V prípade oprávnenosti reklamácie má kupujúci právo na: výmenu závadného tovaru za bezchybný poskytnutie primeranej zľavy z kúpnej ceny odstúpenie od zmluvy

Reklamáciu tovaru predávajúci vybavuje bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim. Akonáhle obdržíme Vašu správu o reklamácii, spojíme sa s Vami a dohodneme ďalší postup.

Kompletné znenie Všeobecných obchodných podmienok si môžete prečítať TU.

BRATISLAVA
Trenčianska 47 (mapa)
821 09 Bratislava

Otváracie hodiny:

Pracovné dni: 10.00 - 18.30
Soboty: 09.00 - 12.00

Volajte: 0948 330 131
Akceptujeme 

---------------------------------

BANSKÁ BYSTRICA
Horná Strieborná 13 (mapa)
974 01 Banská Bystrica

Otváracie hodiny:

Pracovné dni: 10.00 - 18.30
Soboty: 09.00 - 12.00

Volajte: 0948 229 425
Akceptujeme 

minútové video o iHRYsku

videopredstavenie bratislavského iHRYska

a dvojminútové z Pohody

iHRYsko na Bažant Pohoda 2015

1. Dobble

Cena: 10,99 €
zábavná hra

2. Krycie mená

Cena: 16,99 €
zábavná hra

3. Pokémon: Sun & Moon Booster Pack

Cena: 3,99 €
náročná hra

4. Dixit

Cena: 22,99 €
rodinná hra

5. Duch!

Cena: 10,99 €
zábavná hra

6. Příběhy z kostek

Cena: 9,99 €
rodinná hra

7. Speed Cups

Cena: 14,99 €
zábavná hra

8. IQ Puzzle

Cena: 9,99 €
moderný hlavolam

9. Cardline: Svet zvierat

Cena: 14,99 €
rodinná hra

10. Bang!

Cena: 9,99 €
zábavná hra

Všetky hry