Hra o Trůny: desková hra
Hra na motívy populárnej ságy George R.R.Martina Pieseň ľadu a ohňa.  V tejto hre sa môžete premeniť na vodcu jedného z mocných rodov Západozeme - hrdých Starkov, bohatých Lannisterov, tajomných Targaryenov, Martellov, Greyjoyov, Tyrellov či Baratheonov. V desiatich kolách sa potom snažíte ovládnuť čo najviac miest a pevností v Západozemi. Abyste usadli ako vládcovia na Železný trón, budete sa ale musieť veľa snažiť. Zvolíte cestu diplomacie, klamstva alebo sa pokúsite vziať Trón do svojej moci silou? V boji môžete využívať špeciálne karty reprezentujúce hrdinov vašich rodov ako veliteľov.  České vydanie hry obsahuje už v sebe niektoré prvky z originálnych anglických rozšírení A Clash of Kings a A Storm od Swords a ďalšie novinky. 
Odporúčaný vek:
14 rokov
Dĺžka hry:
180 min.
Počet hráčov:
3-6 hráčov
Jazyk hry:
Nájdite podobné hry:
42,99 €
Skladom, odosielame ihneď
Predajňa BA: Skladom, odber na predajni možný ihneď
Predajňa BB: Skladom, odber na predajni možný ihneď
Doprava od 2,99 €, pri nákupe nad 50,00 € dopravu neplatíte! Osobný odber na predajni máte zadarmo.
Popis hry

Hra na motívy populárnej ságy George R.R.Martina Pieseň ľadu a ohňa. 

V tejto hre sa môžete premeniť na vodcu jedného z mocných rodov Západozeme - hrdých Starkov, bohatých Lannisterov, tajomných Targaryenov, Martellov, Greyjoyov, Tyrellov či Baratheonov. V desiatich kolách sa potom snažíte ovládnuť čo najviac miest a pevností v Západozemi. Abyste usadli ako vládcovia na Železný trón, budete sa ale musieť veľa snažiť. Zvolíte cestu diplomacie, klamstva alebo sa pokúsite vziať Trón do svojej moci silou? V boji môžete využívať špeciálne karty reprezentujúce hrdinov vašich rodov ako veliteľov. 

České vydanie hry obsahuje už v sebe niektoré prvky z originálnych anglických rozšírení A Clash of Kings a A Storm od Swords a ďalšie novinky. 





Parametre:
Počet hráčov:
3-6 hráčov
Dĺžka hry:
180 min.
Odporúčaný vek:
14+
Jazyk hry:
Jazyk pravidiel:
Výrobca:
Autor:
Christian T. Petersen
Rok vydania:
2012
Hodnotenie hry
Adrián
8.12.2017
Skvela hra
ac
8.8.2014
Uplne super hra. Da sa pri nej zasmiat aj pohadat. Najlepsie je ze nejde ani o hru samotnu ale rozlicne rozhovory, intrigy podrazi no proste sprijemny vecer s kamaratmi. Mi to hravame uz asi rok stala zostava a jedna hra nam trva maximalne 2,5 hodiny aj to len ked sa odohra plny pocet kol. Uz pomaly aj rozmyslame o kupu novej kedze mame zosuchane zetony z tolkeho hrania.
Jakub
24.6.2014
Oprava: dvakrát som napísal omylom žrebovanie, ale mal som na mysli DRAŽENIE. :)
Jakub
23.6.2014
Skúsim zhrnúť, čo mi vadí na Hre o tróny: 1. enormná dĺžka, prvýkrát nám hra trvala tuším 7 hodín, druhýkrát 8 hodín; bez dôkladného rozmýšľania sa tá hra nedá hrať, takže na vine podľa mňa nie sme my 2. potreba brať do úvahy strašne veľa faktorov (moje karty, súperove karty, poradie na poradovníkoch, zásobovanie, sily a schopnosti jednotiek, príkazy súperov, žetóny moci, karty doby, divokí a tak ďalej) - v kombinácii s dĺžkou hry je to extrémne vyčerpávajúce a náročné na pozornosť, hráč sa ľahko pomýli 3. niektoré vlastnosti niektorých kariet sú extrémne silné, resp. ich vlastnosti znamenajú brutálny zvrat nejakého sledu 4. pravidlá hry takmer znemožňujú výhru jedného hráča, pretože akonáhle niekto začne byť silnejší, ostatní sa proti nemu spoja - je to vlastne začarovaný kruh 5. víťaz hry je v prípade ukončenia po desiatom kole viac-menej náhodný - ak by hra mala 9 alebo 11 kôl, mohol by to byť pokojne posledný hráč po 10. kole, ak teda náhodou nehral nejako veľmi výrazne zle; nejde teda až tak o schopnosti hráča, ako o to, že má šťastie, že akurát v čase konca hry má trebárs o jeden hrad viac 6. nedostatočne vyvážená náhoda - pokojne sa môže stať, že zmena zásobovania dlho nepríde, a tak je náhodou zvýhodnený ten hráč, ktorý v čase posledného zásobovania mal najviac sudov, hoci odvtedy sa situácia mohla zmeniť; rovnaké patrí v prípade žrebovania (ľahko sa hráč zabetónuje v nejakej pozícii alebo práve nemá žetóny moci) alebo získavania žetónov moci (je obmedzený ich počet) Zaviedol by som takéto zmeny: 1. vlastnosti kariet by som alebo zrušil a ostali by len čísla a symboly, alebo by som zrušil aspoň tie najmenej "férové" (napr. sila oponenta je 0 alebo útočník ostane tam, odkiaľ vyšiel) 2. zásobovanie by sa vyhodnotilo na začiatku každého kola 3. žetóny moci by sa získavali na začiatku každého kola - inak je takmer nemožné bojovať proti divokým a zároveň žrebovať poradie 4. karty doby by som prehodnotil, možno by som ich vylúčil 5. prehodnotil by som, či môže jeden hráč mať zároveň dva veľké symboly (trón, meč, krkavec) Napriek tomu by sa mi však asi nepodarilo zabrániť hlavnému nedostatku hry, teda začarovanému kruhu - všetci sa vrhnú na vyhrávajúceho hráča a víťaz je náhodný. Možno by sa to dalo vyriešiť zmenou princípu hry, kde by nehral každý sám za seba, ale mohol by hrať len párny počet hráčov a súťažili by aliancie - teda by boli proti sebe dve strany, buď 2 vs 2 alebo 3 vs 3.
Milan Čeman
16.4.2014
Skvelá strategická hra, ktorá vás drží v napätí od prvého ťahu figúrkou. Plánovanie, taktika, obsadzovanie území, uzatváranie aliancií, zákulisné ťahy, drancovanie divokých a hlavne boj o trón.
5 Hodnotení
Herné rozšírenia
Hra o Trůny: desková hra - Matka draků
Hra o Trůny: desková hra - Matka draků
Predobjednávka
35,99 €
Podobné hry
Hry ako životná filozofia
Rýchle dodanie objednávky
Ponuka, v ktorej si nájde každý to svoje